54 Modalități De A Rămâne Fericit Și Sănătos În Ciuda Stilul Tău De Viață Ocupat

alimente sfaturi de sanatate

Mai jos sunt 17 modificări de stil de viață dovedit sănătoasă pentru menopauză și postmenopauză ani, din Pritikin medic Danine Fruge, MD, o parte din ei Sănătății Femeilor seminar la Pritikin Longevity Center.

Spune nu la desert este greu, dar dacă ai pierdut bani de fiecare dată când ai dat în ispită? Pactul a utilizatorilor pune banii în cazul în care gura lor, și aduce un stimulent financiar pentru obiceiuri sanatoase. Spune-app cât de mult sunteți dispus să pună pe linie și se direcționează pentru a face modificări stil de viață sănătos. Câștiga bani atunci când lucrați afară, și de a pierde bani atunci când vă alegeți să nu pentru a ajunge la obiectivele dvs.


de sănătate. De asemenea, puteți sincroniza aplicația cu alte populare trackere de sănătate pentru a urmări dvs. de alimente.

Șansele sunt că tu ești prioritizarea alimentatie sanatoasa, la ora cinei, când ai venit acasă de la locul de muncă și mănâncă cu familia ta. Dar, conform unui studiu recent , făcut timp pentru micul dejun face o mare diferență pentru sănătate, performanță (mentală și fizică), și pierderea de grăsime. Micul dejun crește memoria, atenția, creativitatea, raționamentul, și mult mai mult. High-protein, low-carb, moderată de grăsimi micul dejun poate ajuta la controlul de zahăr din sânge piroane și de a crește nivelurile de neurotransmitatori dopamina și acetilcolina — care sunt responsabile de unitate și claritate mentală.

A manca o leguma verde pe zi sau unul cu frunze verzi este o modalitate foarte bună de a obține te mai sănătos în bucătărie fără prea mult pe ganduri. Acesta poate fi o ceașcă de broccoli, la cina sau spanac s-a strecurat într-un smoothie.

O ceașcă de fasole verde la cina sau unele frunze kale aruncat cu tocat cartofi dulci și câteva condimente simple. Nimic contează, doar asigurați-vă că este verde, naturale, și de pe pământ. Aceste alimente ne ofere nutriție mai mult decât orice aliment acolo Au alcaliniza corpul nostru, promovarea sănătății mentale , și să ne protejeze de formele majore de boală.

Nu sari peste mese sau ia ce e rapid, dacă acesta are o valoare nutritivă scăzută, fac efortul să fie cumpere sau să se pregătească mese sănătoase și veți culege beneficiile cu niveluri mai ridicate de energie și mai puține probleme de sănătate.
Este de asemenea important sa mananci o dieta echilibrata, care este saraca in zaharuri si grasimi saturate. În timp ce tu ar trebui să limiteze alimente procesate, dacă există ceva ce într-adevăr se bucură de alimentatie nu elimina complet din dieta ta.
Dacă o faci, vei alerga riscul de binging pe ea într-un moment de slăbiciune.

O notă despre alune: la un moment dat, ASF a informat că ați putea dori pentru a evita consumul de alune când sunteți gravidă în anumite cazuri. Aceasta a inclus dacă aveți o dermatita boli cum ar fi astmul , eczemele sau febra fanului , sau dacă un membru apropiat de familie are una dintre aceste condiții. Acest lucru a fost pentru că nu a fost un motiv de îngrijorare faptul că copiii ar putea dezvolta o alergie la arahide, ca urmare a mamei lor consumul de arahide in timpul sarcinii. Cu toate acestea, în lumina noilor dovezi, acest sfat a fost schimbat in decembrie 2008. FSA acum sfătuiește că nu există nici o nevoie pentru femeile care sunt însărcinate sau care alăptează, sau care au copii cu vârste sub 3, pentru a schimba dieta lor, în scopul de a exclude alune.